Vybrat sekci

LKCB - Cheb

Základní informaceKmitočtyPostupyDráhyKontaktySkrýt panel informací

LKCB - Cheb

StatutVeřejné vnitrostátní letiště
ProvozVFR den
ARP: 50° 03' 59" N, 12° 24' 46" E
3 km GEO 135° Cheb
ELEV: 1585 ft / 483 m
Okruh: 2600 ft / 867 m AMSL
Provozní doba15 APR - 15 OCT
SAT, SUN, HOL 0700-1400
při provozu aeroklubu
jinak O/R 24 HR předem
PalivoAVGAS 100LL, Natural 95, omezeně
OlejTOTAL AERO 100D
HangárováníO/R, omezeně
ServisNIL
Ubytováníve městě Cheb
Restauraceve městě Cheb, na letišti pouze občerstvení
Dopravabus a vlak, zastávka Cheb, taxi
Frekvence
Cheb RADIO122,205
Důležité informace

Celní a pasové odbavení: NIL

Z důvodu omezení hluku je zakázáno:

  • přelétavat obec Podhrad,
  • přelétávat vodní nádrž Jesenice pod výškou 2600 ft / 867 m AMSL.

Přiblížení na přistání na RWY 05 provést mimo obytnou část obce Podhrad.

    Po vzletu z RWY 23 se v bezpečné výšce vyhnout obci Podhrad změnou kursu o 60° doprava na kurs 290°.

      Betonová RWY trvale mimo provoz.

        Pojíždění provádět po TWY F, B, E (beton) a TWY A (tráva).

          RWY Magnetický směr Rozměry RWY Únosnost TORA TODA ASDA LDA
          05 053° 1000 x 25 5700 kg / 0.7 MPa 1000 1030 1000 1000
          23 233° 1000 x 25 5700 kg / 0.7 MPa 1000 1030 1000 1000
          Kontakty

          Aeroklub Karlovy Vary, o.s.
          K Letišti 197, 360 01 Karlovy Vary, telephone +420 775 048 708, telephone +420 353 331 107,  aeroklub.kv@volny.cz

          Poskytování informací známému provozu - telephone +420 775 048 708, telephone +420 353 331 107

          Tomáš Rota - vedoucí letového provozu - telephone +420 603 776 762

          Jan Appeltauer - telephone +420 734 174 326, EN

          Luděk Matějíček - telephone +420 776 078 589, GER

          VOC
          ADC
          Zoom inZoom out

          1Pravidla a omezení místního letového provozu

          1.1RWY je po dlouhotrvajících deštích nezpůsobilá.

          1.2Odklízení sněhu není zajištěno.

          1.3Část hranice ATZ (GEO 220°- 275°) je tvořena státní hranicí České republiky.

          1.4Provozní opatření ke snížení hluku:

          1.4.1Z důvodu omezení hluku je zakázáno:

          1.4.2Přiblížení na přistání na RWY 05 provést mimo obytnou část obce Podhrad.

          1.4.3Po vzletu z RWY 23 se v bezpečné výšce vyhnout obci Podhrad změnou kursu o 60° doprava na kurs 290°.

          1.5Letištní okruhy:

          RWY 05:

          RWY 23:

          1.5.1Výška letu po okruhu pro letadla všeobecného letectví a ultralehká letadla je 2600 ft / 867 m AMSL.

          1.5.2Vyhýbat se modelářské ploše severně od prahu RWY 23, u levého okruhu po vzletu z RWY 05 zahájit první okruhovou zatáčku až za pozemní komunikací.

          1.6Motorové zkoušky na letišti jsou povoleny pouze v denní době (0600-2200).

          1.7Přílet a odlet letadla bez obousměrného rádiového spojení je možný pouze po předchozím souhlasu s provozovatelem letiště.

          1.8Betonová RWY trvale mimo provoz.

          1.9Pojíždění provádět po TWY F, B, E (beton) a TWY A (tráva).

          2Doplňující informace

          2.1Mimo provozní dobu jsou přílety povoleny jen po předchozí konzultaci s provozovatelem letiště (ověření provozuschopnosti RWY a pohybové plochy).

          2.2Poskytování informací známému provozu v anglickém nebo německém jazyce na vyžádání předem.

          2.3Radionavigační zařízení VOR/DME OKG 115,700 MHz 520 m GEO 260° od ARP.

          2.4Přílet/odlet letounů s celkovou délkou větší nebo rovnou 9 m, nebo maximální šířkou trupu větší než 2 m je povolen pouze po předchozí dohodě s provozovatelem letiště (zajištění záchranné a protipožární služby).

          3Poplatky za použití letiště

          3.1Přistávací poplatky

          Jednomotorová letadla do MTOW 2500 kg a ultralehká letadla 25,00
          Jednomotorová letadla nad MTOW 2500 kg a vícemotorová letadla 100,00

          3.2Parkovací poplatky

          První den při parkování delším než 4 HR 25,00
          Každý další započatý den 50,00

          3.3Poplatky za použití letiště cestujícími

          NIL